Okey... Bli inte sura nu men..

Jag kommer lägga ner bloggen. HAHA. Det kommer jag inte alls, men jag kommer dessvärre inte blogga här förns om 3 veckor och 4 dagar. 
Och nej, jag kommer inte åka utomlands så det kan väll hända att jag slänger upp något tips så håll utkik. Men VARFÖR jag inte kommer blogga är att.... Jag har bloggtorka. Nej, men jag fyller år om 3 veckor och 3 dagar tror jag? Och pappa sa att jag typ skulle få 1000 i födelsedags present så jag ÄNTLIGEN har råd med en systemkamera. Så då kommer det ju upp MASSA bilder i bloggen. Massa. Så då kan ni snacka om bloggning asså.
Återkommer om 3 veckor. Puussss & Hej ! Tänkte avlsuta med bilder men det går inte ladda upp dem? Bajs. Aja puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0