Hello people !

Omg vad sur jag blir. Satt och kämpade med ett inlägg så försvann hela skiten och kommer inte upp utkast!
Hej på er! Jag heter Clara Castelius. 12 år, fyller 13 i Februari. Om ni vill veta mer om mig och följa mitt intressanta liv klicka hääääääääääääär så kommer ni till min vardagliga blogg.
Jag har varken kamera eller utrustning men sparar till en Canon EOS 1100D Det billigaste man kan komma i Canon systemkamera väg.
Men tills dess får ni nöja er med gamla bilder som jag har tagit med min syrras kamera. En Nikon D3100. (Foto nördarna is in thaaaaa HOUSE !) Näää, men de e kul att fota. Och vem vet, det kanske dycker upp nya bilder med kameran? Kommer även lägga ut tips som t.ex från Gimp, Picnik, Picasa, Paint osv. Har tyvärr inte photoshop. Men min syrra får det snaaaart.
Så här ser jag iaf ut. Här är ett flertal bilder på mig under åren/året som gott:
Förs föddes jag blond. (ÅNGRARR EXTREEEEEMT MYCKET IDAG ATT JAG TONADE MITT HÅÅÅÅÅR. GÖR ALDRIG DET, NI KOMMER ÅNGRA EEEEEEEER)


Bäästa bilden också. Jag tröttnade på min hårfärg och tonade det brunt. Meeeen, det blev mer grön/brunt/grått


Tonat för första gången ! Gissa om jag blev nöjd. Haha, färgen gick ur och jag började bli blond igen. Såå, jag tonade igen. Den här gången en mörkare färg...


Bilden tagen dagen efter jag tonade det så det är väldigt mörkt. Färgen började gå ut och mitt hår blev oranget?


(Nikon D3100) Oranget eller vad? Vid de laget när jag tänker efter nu, så skulle jag stannat och låta min vanliga hårfärg växa ut. Men självklart inte. Och den här hårfärgen har jag idag:


Brunt. Ungefär som på den bilden när jag hade blå tröja. Så brunt har jag idag. Men oavsett om det blir oranget så ska jag låta det växa ut.

HAHAH. Det här var en fotoblogg. Eller hur va det nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0